Friday 15 April 2016


assalamuaikum ni la tunang yana . handsome kan org dia hehehee .. sepadan tak? inshallah sepadan rmai ckp muka kami sama hehehhe ohh muka sama means jodoh la ye? ahahhahaa ok yana pun actually mcm tak percaya yg yana ni dh jd tunang org and dh nk kahwin n one day dh nk jd mammy omggg serious ke kadang tertanya-tanya juga dlm hati mcm xpercaya yg aku dh jd tunang org . sedangkan dlu aku takpercaya dgn lelaki and selalu ckp nk kahwin lmbt tetiba tupppppp dh bertunang n dh nk kahwin wahhhwahhh hahahahaha nk tergelak bila fkir balik dlu aku selalu ckp dgn ank menakan aku yg aku takkan kahwin lg selagi ank menakan aku smua kahwin dlu nowww apa cerrr????? wuawuaweua nak buat mcm mana kan allah dh letak jodoh mcm tu awl so takboleh nk halang kita mampu merancang allah yang tentu kan segalanya.











No comments:

Post a Comment